OBAVJEŠTENJE: Protokol o organizaciji posjeta korisnicima naše Ustanove

Nakon odluke o ukidanju stanja prirodne nesreće koju je donio Krizni štab FBiH, JU Dom penzionera Tuzla donijela je Protokol o organizaciji posjeta korisnicima naše Ustanove. S tim u vezi, poštujući preporuke o nastavku održavanja fizičke distance, posjete našim korisnicima će biti organizovane na sljedeći način:
 
Termini za posjete koje počinju od ponedjeljka 1. juna, biće organizovani ponedjeljkom i srijedom u dva termina, od 10 do 12 sati i od 14 do 15 sati pomenutim danima. Prethodno se sve posjete OBAVEZNO dan ranije moraju najaviti putem telefona na broj 062/932-785 (Može i VIBER).
 
Za pokretne korisnike i korisnike koji koriste medicinska pomagala za kretanje posjete će biti organizovane u našoj Banket sali i mogu trajati najviše do 30 minuta. Jedan korisnik može primiti u posjetu maksimalno dva člana najuže porodice, koji su obavezni nositi zaštitne maske i rukavice.
 
Za nepokretne korisnike i korisnike koji borave na Odjelu intenzivne njege posjete se realizuju na sljedeći način. Maksimalan broj posjetitelja po jednom korisniku je jedan srodnik iz bliže porodice. Posjeta ne smije trajati duže od 10-15 minuta, a posjetitelji su dužni doći i javiti se na glavni ulaz naše Ustanove, gdje će ih do korisnika odvesti medicinska sestra-tehničar. Također, posjetitelji su dužni nositi zaštitnu opremu, masku i rukavice.
 
Svim posjetiteljima na ulazu će biti izvršeno mjerenje tjelesne temperature bezkontaktnim toplomjerom. Posjetitelji će biti dužni da ispune anketni listić, te će biti izvršena kompletna dezinfekcija osoba koje ulaze u Ustanovu.
 
Za sve posjetioce obavezno je pridržavanje mjera fizičke distance u razmaku od 1,5 metar u odnosu na korisnike, a zabranjen je i fizički kontakt.